Administratorem danych osobowych jest Simple Marketing Jakub Sobczak z siedzibą w Poznaniu (60-573) przy ul. Zofii Nałkowskiej 43/78, NIP: 7812001795.
Administrator zastosował środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych. W szczególności uwzględniono: rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024); wytyczne Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Administrator zbiera dane osobowe przesłane mu za pośrednictwem formularza kontaktowego i formularza newsletter dostępnego na jego stronie internetowej (imię i nazwisko Klienta oraz jego adres e-mail).
Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), w celach:
Przygotowania oferty handlowej i kontaktu w sprawie przygotowania oferty handlowej
Wysyłania na podany przez Klienta adres mailowy newslettera, który może zawierać treści informacyjne i marketingowe
Wysyłania informacji handlowych i marketingowych
Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w w/w celach prowadzenia działań marketingowych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (adresu e-mail), na podstawie udzielonej przez Klienta zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe Klientów są przetwarzane od momentu uzyskania w/w zgody do momentu jej wycofania/żądania usunięcia/zaprzestania przetwarzania przez ich właściciela a po jej odwołaniu – jedynie na potrzeby wykazania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze i związanymi z nimi roszczeniami (maksymalnie do 6 lat od momentu odwołania zgody).
Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Klienta mogą być także przekazywane – w koniecznym zakresie – podmiotom, wykonującym na zlecenie Właściciela czynności dotyczące usług świadczonych w ramach wykonania Umowy. Dane osobowe mogą być przekazywane poza EOG i udostępniane organizacjom międzynarodowym.
Dane są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, jednak wyłącznie do podmiotów, które zapewniają̨ odpowiedni poziom ochrony Twoich praw, bezpieczeństwa Twoich danych i legalność takiej operacji.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania i usunięcia, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgoda może zostać cofnięta w poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@greenparrot.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy. Na ten sam adres prosimy przesyłać wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych.
Klient może w każdej chwili zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym z otrzymywania newslettera informując o tym Usługodawcę w formie wiadomości e-mail wysłanej na biuro@marketing-simple.com lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji z newslettera znajdujący się w w treści każdego newslettera.
Reklamacje związane z usługą dostarczania newslettera przez Administratora można składać pisemnie na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@marketing-simple.com. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych.
Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego o przyczynach opóźnienia, a także przewidywanym, niezbędnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
Klient ma prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w wypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe zapisywane na komputerze Użytkownika, identyfikujące go w sposób potrzebny do umożliwienia niektórych operacji. Pliki cookies wykorzystywane są w celu zbierania statystyk, które informują o tym w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Strony internetowej mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem strony internetowej, takich jak na przykład: Facebook, Google, Instagram. Więcej informacji na temat tych plików cookies możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.
Typy plików cookies zamieszczanych w urządzeniu końcowym użytkownika:
Niezbędne pliki cookie – pliki cookie zapewniają podstawową funkcjonalność strony jak nawigacja, dostęp do zabezpieczonych części serwisu, realizacja transakcji. Strona nie działa prawidłowo bez tych cookies.
Komunikacja przez Chat – zgoda dotyczy przetwarzania cookies oraz Twoich danych osobowych przez Zaufanych Partnerów w celu obsługi komunikacji z Tobą poprzez Chat, telefon oraz email. Na podstawie wyrażonej zgody umożliwimy Ci skorzystanie z wspomnianych kanałów komunikacji i przekażemy dane Zaufanym Partnerom wyłącznie w celu obsłużenia Twojego zgłoszenia.
Statystyka i analiza – cookies statystyczne i analityczne pozwalają nam zrozumieć zachowanie odwiedzających naszą witrynę poprzez zbieranie anonimowych danych i ich raportowanie.
Marketing – marketingowe pliki cookie służą do śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Chodzi o to, aby wyświetlać reklamy, które są trafne i przyciągają uwagę poszczególnych użytkowników, a tym samym są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na naszych klientów
Administrator zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania strony internetowej med-simple.pl
Aktualny tekst polityki prywatności zawsze będzie znajdować się pod adresem https://med-simple.pl/polityka-prywatnosci
Agencja Simple Marketing realizuje działania marketingowe online oparte na dialogu z Klientem.
ul. Karola Libelta 27/W9